کولر آبی

Wiki Article

پایه این پنکه محکم و مقاوم است و از افتادن پنکه در اثر ضربه جلوگیری می‌کند. این مدل از قابلیت وزش باد جغجغه‌ای نیز برخوردار است که باعث می‌شود تا هوا در مقیاس وسیعی به چرخش درآید.

هوای اتاق نیز با گردش پروانه فن داخلی از یک سمت وارد یونیت داخلی می شود و پس از عبور از میان لوله های اواپراتورِ سرد شده، به فضای بیرون هدایت می شود. در آخر، مبرد تبخیر شده در اواپراتور دوباره به وسیله کمپرسور مکیده می شود و فرآیند ذکر شده مجددا ادامه پیدا می کند.

- در ابتدا لازم می‌دانیم توجه شما را به این نکته جلب کنیم که با وجود تبلیغاتی که از سوی برخی فروشندگان سودجو برای عرضه و فروش کولر گازی و اسپلیت های بانه‌ای و قاچاق بدون گارانتی و با قیمت ارزان‌تر، صورت گرفته است، خرید این کولرها قطعاً مشکلاتی را به همراه خواهد داشت که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

کولرهای آبی با بهره‌گیری از مقدار آنتالپی بالای تبخیر آب کار می‌کنند. با تبدیل فاز آب مایع به بخار آب، می‌توان دمای هوای خشک را به شدت کاهش داد.[۹] این کار نسبت به تبرید تراکمی انرژی بسیار کمتری مصرف می‌کند.[۹] به علاوه کولرهای آبی در مناطقی با آب و هوای بسیار خشک، این مزیت را نیز دارد که با ادامه کارکرد، خشکی هوا را کاهش داده و باعث آسایش بیشتر ساکنان آن می‌شود.

در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند. رفتن به بالا.

خانه تصادفی در نزدیکی ورود تنظیمات کمک مالی دربارهٔ ویکی‌پدیا تکذیب‌نامه‌ها

کولرهای آبی جز لوازمی محسوب نمی‌شوند که مرتباً بخواهیم آن‌ها را تعویض کنیم و در صورت خرید یک کولر آبی کم مصرف ، تا سال‌ها از آن استفاده خواهیم‌کرد.

برای انجام گرمایش توسط کولر گازی در فصل سرما ابتدا باید مبرد داخل کمپرسور دستگاه گرم شود و در ادامه، توسط یک شیر چهارطرفه به سوی اواپراتور یا پنل داخلی کولر فرستاده شود (در این حالت برخلاف حالت سرمایش، ماده مبرد وارد کندانسور نمی شود).

همانطور که می‌دانید به دلیل عملکرد کمپرسور کولر گازی، این تجهیز مصرف برق قابل توجهی دارد. شرکت های معتبر سازنده کولر گازی توانسته اند با استفاده از کمپرسورهای نسل جدید اینورتر (کم مصرف)، تا حدی مصرف انرژی کولر گازی را کاهش دهند.

از این رو امروز قصد داریم تا با بررسی بیشتر این دستگاه‌ها و معرفی نکات مهم در هنگام خرید آن‌ها، لیستی از کولر آبی کم مصرف تهیه کرده تا شما راحت‌تر بتوانید بهترین‌ انتخاب را کولر آبی داشته‌باشید.

فاصله مجاز پنل داخلی و یونیت بیرونی کولرهای اسپلیت چقدر است؟

خرید انواع پنکه از بهترین مارک‌های ایرانی و خارجی با قیمت ارزان

محبوب ترین کولر آبی های بازار حدودا چه قیمتی هستند؟ اکثر کولر آبی های محبوب در بازار در بازه قیمتی ۸۹۹,۹۷۹ تومان تا ۱,۰۹۹,۹۷۴ تومان قرار دارند

در هنگام خرید و سفارش طول و ضخامت تسمه باید در نظر گرفته شود. 

Report this wiki page