تجهیزات برق اضطراری

Wiki Article

این تجهیزات برای اندازه‌گیری و سنجش میزان سلامتی افراد استفاده می‌شوند و هرگونه نوسان یا افت و خیز جریان برق ورودی در دقت عملکرد آنها تاثیر منفی می‌گذارد.

یوپی اس یک منبع تغذیه بدون وقفه است که عملکرد آن به بخش‌های مختلف آن وابسته است.

دفاتر، شرکت‌ها، سازمان‌‍‌ها و بخش‌های اداری از تجهیزات الکتریکی متنوع و گسترده‌ای استفاده می‌کنند که قطع برق باعث اخلال و توقف امور روزمره این بخش‌ها می‌شود.

یوپی اس ها علاوه بر تفاوت‌هایی که گفتیم، مشخصات و ویژگی‌های متفاوتی نیز دارند که در صفحه هر محصول و جدول مشخصات محصولات ذکر می‌شوند. موقع خرید باید به مشخصاتی مثل وزن و اندازه فیزیکی یو پی اس دقت شود تا مکان مناسبی برای نصب یو پی اس درنظر گرفته شود.

دستگاه یو پی اس به کمک انرژی ذخیره شده در باتری مخصوصی که به آن متصل است، برق مورد نیاز تجهیزات الکترونیکی را تأمین شرکت مهرآذین بهراد می‌کند.

برند یوپی اس هژیر صنعت با کیفیت و کارکردعالی متضمن عملکرد خوب سیستم‌های الکترونیکی و گرانب‌های شما در هنگام اختلال و یا قطع برق شهر می‌باشد.

شرکت شما در زمینه تولید یا واردات دستگاه یو پی اس فعالیتی داره؟

تغییر در ولتاژ که زمان آن کوتاه‌تر از چند نانو ثانیه رخ دهد.

خانه » آموزش » مقالات آموزشی یو پی اس » مقالات آموزشی یو پی اس

قطع و وصل منابع پر مصرف برق در زمان‌های متعدد باعث اختلال درکارکرد صحیح دستگاه‌های الکترونیکی وحساس می‌گردد وگاه منجر به صدمه دستگاه‌ها خواهدشد.

یو پی اس‌ها به سه دسته استاتیک، داینامیک و هیبرید تقسیم می‌شوند. یوپی اس‌های مدل استاتیک از مبدل‌های الکتریکی برقی برخوردار هستند، مدل‌های داینامیک دارای ژنراتور و موتور‌های الکترومغناطیسی هستند و مدل هیبریدی نیز ترکیبی از دو مدل استاتیک و داینامیک است.

در ادامه همراه ما باشید تا در مورد راهنمای خرید یو پی اس به شما توضیحات کاملی ارائه دهیم.

یوپی اس های آنلاین در تمام شرایط و زمانها عملیات شارژ و دشارژ را انجام می دهند.

بهتر است سیم کشی دستگاههای مصرف کننده توسط افراد فنی و بصورت جداگانه برای هر یو پی اس انجام شود.

Report this wiki page